• FAQ

    FAQ’s

    Heb ik garantie op mijn product?

    Een eventuele garantieregeling van een product is gelijk aan de garantieregeling van de producent van het betreffende product. Indien u aanspraak wil maken op deze garantieregeling dan zullen wij het product bij de desbetreffende producent ter reparatie aanbieden. U kunt geen beroep doen op een garantieregeling als het gebrek aan het product veroorzaakt is door verkeerd gebruik van het product, waaronder in ieder geval wordt verstaan gebruik in strijd met de gebruiksaanwijzing.

    Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit mijn bestelling retour te sturen?

    Happy Vibrations zal binnen 30 dagen na ontvangst, het factuurbedrag restitueren op het rekeningnummer dat gebruikt is voor de betaling, mits de verpakking intact en ongeopend is. (uitzondering kleding) zie hiervoor onze procedure ruilen/retourneren.

    Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retourneer?

    De verzendkosten zijn bij retournering voor rekening van uzelf.

    Kan ik producten ruilen of terugsturen?

    Hebt u een verkeerde of beschadigde bestelling ontvangen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice ( via mail: klantenservice@happyvibrations.nl ) zodat wij u zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn met een oplossing.

    Zijn de prijzen inclusief btw?

    Alle genoemde prijzen van Happy Vibrations zijn inclusief het Nederlandse BTW tarief.

    Hoe kan ik betalen?

    U kunt bij Happy Vibrations op de volgende manieren betalen:

    IDEAL (alleen Nederland) en Vooruitbetaling per bank

    Wat is de levertermijn van mijn order?

    De levertijd kan per product verschillen. Gemiddeld is dit 2-4 werkdagen. Bij speciale acties, zoals een voorinschrijf-actie, kan de levertijd afwijken. De leverdatum staat dan op de productpagina, in uw winkelmandje en in de orderbevestiging. Op het moment dat wij het product verzenden ontvangt u een email met de Track&Trace code om uw bestelling te kunnen volgen.

    Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

    Dat kan. Je kunt bij de adresgegevens een ander bezorgadres opgeven dan het factuuradres.

    Hoe wordt mijn order verzonden en wat zijn de verzendkosten?

    Pakketen worden met Post NL verzonden. Verzenkosten zijn 6.50 Euro. Bij bestellingen meer dan 75,- Euro, zijn de verzenkosten gratis.

    Wanneer wordt mijn order verzonden?

    Zodra uw order/betaling is verwerkt ontvangt u van ons een mail wanneer de order zal worden verzonden.

    Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

    Wanneer u een product bestelt, ontvangt u direct na uw bestelling een bevestigingsmail met een overzicht van uw bestelling.

    Kan ik eerdere bestellingen ergens inzien?

    Met uw e-mailadres en wachtwoord kunt u via ‘Account inloggen. Vervolgens kunt u alle eerdere bestellingen terugvinden.

    Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

    Het is wel van belang dat het product compleet, onbeschadigd en in de onbeschadigde verpakking wordt teruggestuurd. Uitsluiting herroepingsrecht: Conform artikel 7.3 van de Algemene voorwaarden gelden vanwege hygiënische voorschriften als uitzondering op het retourrecht: kousen, slips, strings, lingerie, sexspeeltjes (producten bestemd voor genitaal en/of anaal contact), tepelpompjes en tepelversiering mogen alleen worden geretourneerd indien de sealing niet is verbroken.

     

    Hoe kan ik wijzigingen in mijn account doorgeven?

    Dit kunt u zelf doen via de link account Log in met de bij u bekende gegevens, u komt nu terecht op uw accountpagina. Op deze pagina kunt u klikken op  wijzig mijn adres. U komt nu terecht op de pagina met een overzicht van uw persoonlijke gegevens. Hier kunt u de gewenste gegevens wijzigen.

    Hoe kan ik mij registreren bij Happy Vibrations?

    Bovenaan de pagina vindt u het item ‘Account’. Daar vindt u vervolgens een aparte sectie voor nieuwe klanten, waar u zich kan registreren. Op de volgende pagina kunt u al uw gegevens invullen en een wachtwoord kiezen. Als u vervolgens op ‘registreren’ klikt, is uw registratie voltooid en worden de gegevens naar het opgegeven e-mailadres verstuurd. Met deze gegevens kunt u direct inloggen op onze site

    Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    Happy Vibrations gebruikt uw gegevens uitsluitend om u van dienst te kunnen zijn bij bestellingen en om u te kunnen herkennen als klant op de site.

    Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt en zijn ook door niemand anders te bekijken dan bevoegde medewerkers van Happy Vibrations. Daarnaast zijn alle systemen extra beveiligd zodat ze niet door vreemden ingezien kunnen worden.

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik dat opvragen?

    Dit doet u met de link ‘Wachtwoord vergeten?’ op de inlogpagina. U krijgt vervolgens een scherm te zien waar u uw e-mailadres moet invoeren. Als u vervolgens op ‘Verstuur wachtwoord’ klikt, wordt een vervangend wachtwoord naar het opgegeven e-mailadres verzonden. U kunt dit direct zelf weer wijzigen bij ons op de site.

    Ik wil mijn wachtwoord wijzigen, hoe kan dat?

    Dit kunt u zelf doen. Log in met de bij u bekende gegevens, u komt nu terecht op uw accountpagina. Op deze pagina kunt u klikken op wijzig wachtwoord.

    Ik heb een tip

    Wij horen graag van u of er producten zijn die u mist in het assortiment van Happy Vibrations. Geeft u dit door aan onze klantenservice@happyvibrations.nl . Op die manier kunnen wij u een nog completer assortiment aanbieden in de toekomst of voor u op zoek gaan.

    Ik heb een klacht

    neemt u dan contact met ons op via de klantenservice@happyvibrations.nl